fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
מתחם מעונות סטודנטים יוקם בכפר סבא לפחות מחצית הדירות לתושבי העיר בלבד

מתחם מעונות סטודנטים יוקם בכפר סבא לפחות מחצית הדירות לתושבי העיר בלבד

מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בכפר סבא אישרה לקדם הגשת בקשה להיתר להקמת מתחם מעונות סטודנטים וכן שירותים ומסחר נלווה. המתחם אשר ממוקם בין רחוב הגבורות ורופין, נמצא בבעלות פרטית וייעודו לצרכי ציבור.

מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה קידום הגשת בקשה להיתר להקמת מתחם מעונות סטודנטים וכן שירותים ומסחר נלווה. המתחם אשר ממוקם בין רחוב הגבורות ורופין, נמצא בבעלות פרטית וייעודו לצרכי ציבור. מתחם המעונות יכלול יח' דיור ייעודיות לסטודנטים

המעונות אמורים להיות בעלות מופחתת ביחס לדיור להשכרה כאשר שלפחות מחצית מהדירות  מיועדות תושבי כפר סבא. בנוסף, יוקמו במתחם מבני שירותים ומסחר נלווה לשימוש ציבור, למשל: מכון כושר, מסעדת סטודנטים, מכבסה, מרפאות ועוד.

המתחם החדש מתוכנן אמור לספק פתרון לצעירים תושבי כפר סבא, אשר מבקשים להמשיך לחיות בכפר סבא, גם במהלך הלימודים במוסדות להשכלה גבוהה. עלות השכירות במתחם המעונות תהיה נמוכה מעלות שכר הדירה הממוצע. גודל יחידות דיור ינוע בין דירת חדר לסטודנט אחד של 21 מ' ובין דירת 65 מ' המיועדת למשפחות צעירות. על פי התכנון, מתחם המעונות החדש יקום לצד תשתית תחבורה ציבורית מתקדמת, במטרה למנוע עומס תחבורתי ברחוב. מיקום המתחם בסמוך לתחנות האוטובוס הבינעירוניים, ותחנת הרכבת. כמו כן, התיכנון מייעד מקומות חניה לדיירי הבניינים בהתאם לתקני מעונות סטודנטים. כמו כן, צפויה התוכנית לעבור עוד התאמות בהתאם לאינטרס הציבורי.

חברת המועצה הדר לביא הגיבה על אישור התכנית: " הקמת 450 יחידות של מעונות סטודנטים בעיר נטולת מוסדות השכלה גבוהה, ללא תכנית תחבורתית מלווה באזור רווי תנועה וצפוף היא לכל הפחות תכנית רעה לציבור, ולכל היותר דרך להמיר קרקע בייעוד ציבורית לקרקע לייעוד מגורים ברבות השנים. הסיבה שחלק מהסטודנטים לא בוחרים לגור בכפר סבא היא כי אין פה מוסד אקדמי או אווירה סטודנטיאלית, ולא כי אין דיור רלוונטי. יוטב לעיר ולתושבים אם התכנית שתקודם תעזור באמת למשפחות צעירות ולציבור הכפר סבאי בכלל"

הדר לביא: הסטודנטים בוחרים לא לגור בכפר סבא כי אין פה מוסד אקדמי, ולא כי אין דיור רלוונטי

רפי סער, ראש העיר: " כפר סבא משנה את פניה, מתחדשת ומתרחבת. במסגרת תוכנית האב להתחדשות עירונית שאנו מובילים, השבת בנות ובני העיר חזרה הביתה הוא אחד מיעדינו לשנים הקרובות. אנו מקדמים יותר ויותר מתן היתרי בניה והתחדשות עירונית, בין אם זה במסגרת פינוי-בינוי, תמ"א 38 או הקמת מתחמים חדשים. במקביל, אנו נערכים להתאמת תשתיות העיר – בדגש על זו התחבורתית, השטחים הירוקים ושטחי הציבור. מטרתנו אחת – להביא את שביעות רצון התושבים מאיכות החיים בעיר מ-95% ל-100%".

רפי סער: השבת בנות ובני העיר חזרה הביתה הוא אחד מיעדינו לשנים הקרובות

עו״ד אהוד יובל לוי, מחזיק תיק התיכנון: ״החזון של השבת העיר לימיה כ’עיר משפחתית׳ מתממש בצעד נוסף. כל ילדי כפר סבא שיתאמצו להשקיע בעתידם התעסוקתי יזכו לעזרה זו מהקהילה, שרוצה אותם ליד ההורים, ומקדישה לכך משאבים נכבדים. בהמשך גם נדאג למגורי קבע לזוגות הצעירים. נעשה מה שביכולתנו כדי שהדור הצעיר יגור לידינו, ההורים״.

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר