fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			

רעננה על הגל

החבר'ה, מסוכנות הנדל"ן RICASA מדברים על סוד המשיכה של רעננה, על המתחמים החמים בעיר ונותנים טיפ לאנשים שמחפשים השקעה נדל"נית.

בשנים האחרונות אפשר לראות יותר מנופים ברחבי רעננה שמחדשת את פניה. אלכס מהמשרד מדברת על הכדאיות ברכישת נכסים בשכונות החדשות שיבנו סמוך לכביש 531 ופרדס וכן ליד פארק רעננה.

רן: "למשרד שלנו יש יכולת לזהות השקעות טובות ומניבות לטווח הרחוק. בתקופה שנווה זמר נבנתה, המלצנו לרבים מלקוחותינו לרכוש שם דירות, הם הקשיבו לנו והיום קוצרים את הפירות. מדובר באזור מגורים מבוקש מאוד. אזור מתקדם בעל תשתיות חדשות מתקדמות וסביבת מגורים עוטפת".

משרד בוטיק באווירה משפחתית וחמה

RICASA  הוא משרד העוסק בשיווק ומכירת דירות, בתים ומגרשים ברעננה והסביבה הקרובה תוך שימת דגש על השכונות החדשות בעיר.

הייחוד של המשרד הוא הצוות הקבוע של סוכנים בעלי ניסיון עשיר, אשר כולם גדלו ומתגוררים ברעננה וצברו מאות עסקאות ולקוחות מרוצים שהפכו לחלק מהמשפחה של המשרד.

אלכס אסינובסקי מצוות המשרד: "שיווק נכסים נוגע ביכולת להבין את צרכי הלקוחות המשתנים שלנו ולהתאים להם באופן מושלם את הפתרון השיווקי, בין אם מדובר במכירה או במציאת נכס לרכישה.

אלכס אסינובסקי – ריקאסה

בנוסף, מאגר לקוחותינו מגוון וכולל בתוכו תושבי חוץ, משקיעים, משפרי דיור, יזמים ועוד. אנחנו בונים מערך שלם של פרסום ושיווק על מנת למכור את הנכס בהצלחה".

מה מיוחד ושונה אצלכם ממשרדים אחרים?

"אנחנו מבצעים ניתוח שוק סביבתי על מנת להבין יחד מהו המחיר המרבי אותו ניתן לקבל על הנכס. תכנית שיווקית מקיפה – על מנת לחשוף את הנכס בפני מספר מקסימאלי של קונים פוטנציאלים. מספקים עזרה והדרכה בהכנת הבית למכירה משום שאף פעם אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני. השלב הראשון בבניית מערכת התחייבויות מול הלקוח היא עבודה על הבית בבלעדיות, תוך הפקדת המכירה בידי אנשי המקצוע המיומנים והמקצועיים שיש כיום בשוק. כמו כן, רבים מהנכסים אותם אנו מקבלים לשיווק בלעדי נמכרים עוד לפני הפרסום וזאת הודות למאגר הלקוחות הענק של המשרד.  

בנוסף אנחנו מעניקים שירות של אנשי מקצוע מתחומים שונים כגון עורכי דין, שמאים, מהנדסים, אדריכלים ועוד".

האם כיום בשל העלייה החדה במחירי הדירות אנשים נוטים לשכור דירות ונמנעים מלהיכנס להוצאה כבדה של רכישת דירה?

"מי שמעוניין וצריך לקנות דירה – קונה. המשרד שלנו ממליץ על רכישה של נכסים בשכונות החדשות שיבנו. מי שיקשיב לעצה שלנו יעשה את המהלך הנכון והמוצלח שעשו הרוכשים לפני 6 שנים בשכונת נווה זמר. שוק הנדל"ן אומנם בעלייה מבחינת המחירים אך עם איש המקצוע הנכון תמיד אפשר למצוא את ההזדמנות הבאה. כעת, לאור המלחמה באוקראינה ישנה עלייה בביקוש הדירות להשכרה כאן בעיר".

לא כולם יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירה. ישנם אנשים שיאלצו להסתפק בשכירות. מה תמליצי להם, בעיקר כשהשוק פרוץ וכל בעל דירה נוהג כראות עיניו ולעיתים ללא התחשבות בשוכר? 

"בעת השכרת דירה חשוב לקרוא את החוזה בעיון ולעבור על כל הסעיפים. מומלץ להתייעץ עם עו"ד המתמחה בנדל"ן. לבדוק את תשתיות הדירה – צנרת, מיזוג, תריסים, תאורה, חשמל וכל דבר היכול להינזק.

בנוסף יש לוודא את נוסח הרישום בטאבו – על מנת לוודא שהמשכיר אינו מתחזה. לדרוש הדברה וניקוי לפני מועד הכניסה. סגרו מראש על מחיר קבוע- והכניסו לחוזה".

פרטים ליצירת קשר RICASA: הנגב 16 רעננה, טלפון:

 09-8349824 

 

 

 

 

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר