fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			

עיריית הרצליה דרשה 2 מיליון שקל – וקיבלה 760 אלף שקל בלבד

ועדת הערר לתכנון ובנייה, פיצויים והיטלי השבחה מחוז תל אביב, דחתה ערר שהגישה הוועדה המקומית הרצליה, כנגד הכרעה של שמאי מכריע להיטל השבחה בפרויקט התחדשות עירונית בהרצליה. ועדת הערר החליטה לדחות את הערר על הסף מכיוון שהוא הוגש נגד האדם הלא נכון; והערר נדחה גם לגופן של טענות – ונקבע כי הוועדה המקומית ניסתה לגבות […]

הדיירים הסרבנים ישלמו מיליונים לשכניהם, הפקק בשיכון ויצמן הרצליה משתחרר

שיכון ויצמן הרצליה

האם פרויקט פינוי בינוי בשיכון ויצמן בהרצליה, שמתעכב כבר למעלה מעשור בגלל התנגדויות שונות, יוצא סוף סוף לדרך? זו הבשורה שיצאה מבית המשפט המחוזי בתל אביב שבהחלטה חריגה חייב שלוש משפחות שמתנגדות לפרויקט (שעשע, מרום וזמיר) לשלם לתובעים פיצוי בסך 2,600,000 שקל כל אחת. בנוסף, כל משפחה חויבה לשלם הוצאות ושכ"ט התובעים בסך 20,000 שקל. […]

איך יראו ערי השרון בעוד 30 שנים? מהנדסי העיר מנסים לתת תחזית

אקזיט הקרקע בהרצליה: מ-14,000 לירות ל-120 מיליון שקל

חיים מלמן מהנדס עיריית רעננה: אנו מאמינים כי בעתיד עיר שלא תהיה מקושרת למגוון מערכות תחבורה, הן ברמה המקומית, המטרופולינית והארצית, כולל רשת כבישים, מגוון קווי אוטובוסים, תחנות רכבת, תחנות מטרו ועוד, תהיה עיר שתסתמך על רכבים פרטיים בלבד, דבר שיהווה עבורה חיסרון משמעותי.  מיקומה של רעננה וחיבורה למערכות תחבורה מקומיות, מטרופוליניות וארציות, מהווה יתרון […]

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר