המתחם יוקם בצפון מזרח הוד השרון, באזור כביש 531 ובסמיכות לתחנת הרכבת נורדאו, מה שיאפשר נגישות מירבית, הן לתושבות ולתושבים והן למרכזי המסחר והתעסוקה. בשכונה אף יוקם מסוף תחבורה ציבורית, על מנת להקל על הקישוריות לשאר חלקי העיר.
התוכנית אושרה כבר ב- 2015, ותוקנה ושונתה בהתאם להנחיות תכנית המתאר המתוקנת שאושרה לפני מספר חודשים (הר/2050) ולפי חזון עיריית הוד השרון לקידום שכונות מעורבות שימושים, נגישות, המאופיינות בבניה מרקמית להבדיל משכונת המגדלים שאושרה בתוכנית המתארית.
התוכנית כוללת רשת שבילי הליכה ואופניים שיאפשרו הליכתיות ונגישות ללא צורך ברכבים, בנייה מרקמית של בניינים בני 6 עד 10 קומות במקום המגדלים שהיו בתוכנית המקורית מ- 2015, שטחים ירוקים גדולים בצמידות לבתי המגורים, שמתחברים לרשת ירוקה בכל רחבי המתחם. ריכוז מבני ציבור שכונתיים בהם בתי הספר והגנים בשטחים הצמודים לשכונת המגורים, על מנת לאפשר התניידות קלה ובטוחה ועירוב שימושים בדרכים המרכזיות. כמו כן, מתוכננים במתחם שתי קריות חינוך על יסודיות, פארק נרחב ומבנים ציבוריים נוספים.
אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "התוכנית אותה ירשנו עברה שינויים והתאמות למגמות תכנון עדכניות המקדמות עירוניות נגישה, בריאה ומעורבת שימושים ומהווה חלק מהחזון העירוני להתרחבות מותאמת לצרכי העיר והקהילה. שכונה חדשה ולצידה אזורי מסחר, תעסוקה ופנאי, במיקום שמאפשר נגישות מרבית לכביש 531 ולתחנות הרכבת, זאת במטרה למתן את ההתרחבות כך שתעמיס פחות ככל הניתן על תשתיות התחבורה הקיימות של העיר.
לאחר הליך ממושך הצלחנו להציג תכנית משודרגת ומשופרת הכוללת בינוי המשתלב במרקם העירוני, בנייה מוטת הולכי רגל, רשת שבילים ושטחים ירוקים ופיזור מבני ציבור בצמידות לשכונת המגורים.
התוכנית מקדמת מגורים בשילוב מוקדי מסחר ותעשייה שגם מאפשרים מגוון רחב יותר של תעסוקה לתושבות ולתושבים בעיר וגם מהווים מקור הכנסה עירוני, שיאפשר לנו לשמור על רמת שירותים עירוניים גבוהה ומהווה סטנדרט עירוני חדש לתנועה רכה המבוססת על אופניים והליכה בטוחה ברחובות מותאמים. בנוסף על פי החלטתנו – השכונה תתוכנן עם מתקני אשפה פניאומטיים שיפנו את האשפה למתקני טיפול מחוץ לשכונה כך תמנע כניסת משאיות אשפה אל השכונה".
משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר