fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
שלושים קומות ו43,000 מטר מתחם "אפל" החדש בהרצליה

שלושים קומות ו43,000 מטר מתחם "אפל" החדש בהרצליה

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה תל אביב אישרה את התוכנית להרחבת מתחם חברת "אפל" באזור התעסוקה המערבי של הרצליה התכנית כוללת תוספת מגדל בן 30 קומות שישלב תעסוקה, מבני ציבור ומסחר. מדובר בתוספת של 43,000 מטרים רבועים שטחי תעסוקה למתחם.

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה תל אביב אישרה את התוכנית להרחבת מתחם חברת "אפל" באזור התעסוקה המערבי של הרצליה. התכנית מתפרסת על שטח כולל של 7.3 דונם ברחוב מדינת היהודים. התוכנית שבבעלות חברת "גב-ים", כוללת תוספת מגדל בן 30 קומות שישלב תעסוקה, מבני ציבור ומסחר. מדובר בתוספת של 43,000 מטרים רבועים שטחי תעסוקה למתחם.

במנהל התכנון ציינו כי, "במסגרת התוכנית לא יתווספו חניות על המצב הקיים, אלא שהיא נסמכת על מערך תחבורה ציבורית, הולכי רגל, אופניים וכלים קלים אחרים, בהתאם למדיניות הוועדה המחוזית להעדפת השימוש בתחבורה ציבורית על פני השימוש ברכב הפרטי. התוכנית אושרה בוועדה בפרקי זמן קצרים, והיא תואמת את תכנית המתאר לאזור התעסוקה המקודמת בימים אלו, אותה החליטה הוועדה להפקיד בחודש יולי 2021".

"התוכנית נותנת מענה לצרכי הפיתוח המידיים העתידיים של חברת אפל ובהתאמה לתוכנית המתאר של אזור התעסוקה של הרצליה אשר מבטיחה את התפתחות האזור כולו כמרכז עירוני, מעורב שימושים, אשר ייהנה מנגישות תחבורתית מיטבית עם הקמת הרכבת הקלה והמטרו", אמרה יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובניה, אדריכלית דניאלה פוסק:

ערכו את התכנית, משרד ישר אדריכלים.

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר