fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
המרויחה הגדולה מעליית מחירי הנדל"ן – מדינת ישראל

המרויחה הגדולה מעליית מחירי הנדל"ן – מדינת ישראל

ההכנסות ממס רכישה עלו בינואר-אוקטובר ב-72% ל-9.8 מיליארד שקל, לעומת 2019. בינואר-יולי נרכשו בממוצע 2,386 דירות להשקעה כל חודש, באזור השרון מדווחים המתווכים על מחסור בנכסים למכירה וירידה של 80% בהיצע הדירות האם התחדשות עירונית תהיה הפתרון למחסור?

המחירים עולים המדינה גוזרת קופון שמן

יש מי שנהנה מדהירת קטר הנדל"ן ומחירי הדירות המאמירים, בזמן שהעוסקים בענף נמצאים המצב של אי ודאות מתמשך שגורם לעלייה במחירים וביקושים גדולים מדינת ישראל תורמת את חלקה לעליית המחירים דרך המיסוי על עסקאות הנדל"ן.

ההכנסות ממסי נדל"ן הגיעו בעשרת החודשים הראשונים של 2021 ל-16.1 מיליארד שקל, זאת לעומת 11.4 מיליארד שקל בכל 2020. ההכנסות הגבוהות ביותר הגיעו מאזורי הביקוש.

רוב הדירות שנרכשו להשקעה נמצאות באזורים עם רמת מחירים נמוכה יחסית כמו חיפה, באר שבע, טבריה, ונצרת. חיפה מחזיקה בשיא הדירות הנרכשות להשקעה בשנת 2020 – 2,943.

התחדשות עירונית הפתרון לחוסר בדירות

באזור השרון רמת הביקושים הגבוהה גורמת לעלית מחירים היצע נמוך של נכסים ועסקאות מהירות. אחד ממשרדי התיווך הבולטים באזור השרון סיפר למיקומי כי בדצמבר 2020 היולמשרד כ 120 דירות במאגר ובדצמבר 2020 עומד היצע הדירות על 20 דירות.

היצע הדירות העתידי באזור השרון הוא בעיקר במתחמי התחדשות עירונית, האצת תהליכי התכנון היא הפתרון היחיד להגדלת ההיצע העתידי .

מתחמים כמו מתחם גאולה ברעננה בו זכתה קידר מבנים אשר יצא לדרך אחרי 13 שנים של תהליכי תכנון, קידום התחדשות עירונית בשכונת יוספטל בכפר סבא ובמתחם בן גוריון בהוד השרון עשויים להביא לשיפור בהיצע הדירות למגורים בערי השרון

 

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר