fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
שיתוף ציבור בדרך ל'התחדשות עירונית' בשכונת יוספטל כפר סבא

שיתוף ציבור בדרך ל'התחדשות עירונית' בשכונת יוספטל כפר סבא

עיריית כפר סבא מזמינה את תושבי יוספטל למפגש שיתוף ציבור בתכניות ההתחדשות העירונית בשכונה, פורום תושבי מזרח העיר "זה לא שיתוף ציבור אמיתי אנחנו נאבקים על הבית
ביום א' הקרוב (24.10) יתקיים מפגש שיתוף ציבור ראשון לפרויקט 'התחדשות עירונית' בשכונת יוספטל, מהשכונות הוותיקות בעיר. הכנס יתקיים במעמד ראש העירייה, רפי סער ובהובלת מינהל ההנדסה, מינהלת התחדשות עירונית וכן אגף קהילה וחברה.
בכנס הראשון מתוכננות בין השאר פעילויות מהנות לכל המשפחה, תחנות הפעלה לילדים ועוד. במהלך הכנס יקבלו המשתתפים הסבר מפורט על תהליך פרויקט ההתחדשות העירונית וייערך שיתוף ציבור בהצגת ניתוח המצב הקיים והסוגיות התכנוניות.
מהעירייה נמסר כי, "שיתוף הציבור יבוא לידי ביטוי בין היתר באמצעות תחנות מידע ושולחנות עגולים, במסגרתם ירוכזו תובנות מתושבי השכונה על הצרכים ורצונותיהם בשטח, על מנת להביאם לידי ביטוי בשלב תכנון הפרויקט. במקביל לכך, תתקיים במקום הצגת ילדים "שכנים טובים" מאת תיאטרון קרן אור, לרווחת ילדי התושבים."
"אנו בפתחו של השלב הראשוני בפרויקט ההתחדשות העירונית של שכונת יוספטל ואני מזמין את התושבים להגיע ולהביע את השקפתם על עתיד השכונה, לקחת חלק משמעותי בעתיד השכונה והאזור כולו," אמר ראש העירייה, רפי סער, "באמצעות תכנית פינוי-הבינוי נייצר מרחב אחיד בין החדש למתחדש, נייצר מרחבים ירוקים חדשים, נרווח את שכונת יוספטל, נגדיל את היצע המגורים העירוני. שיתוף הציבור בפרויקט החדש הוא חלק משמעותי ביותר ואינטגרלי בתהליך, ולכן השתתפות התושבים והשמעת קולם הינה קריטית להצלחת התהליך".
שכונת יוספטל – יער קורין, חברה מתכננת
*סגן ומ"מ ראש העירייה, מחזיק תיק השכונות, עו"ד איתן צנעני: "שכונת יוספטל הנה שכונה ותיקה מאוד ולנו יש את הכבוד להוביל פרויקט ענק של התחדשות וצמיחה וליצור מרחב אורבני חדיש המותאם למאה ה-21. עמדתם של תושבי השכונה חשובה מאוד לתהליך ותסייע לנו להניע את הפרויקט באופן מיטבי. בנוסף, פרויקט הכינוס הקהילתי הוא הזדמנות חשובה עבור התושבים לפגוש את צוות התכנון והצוות המקצועי של העירייה, ולקחת חלק בפרויקט שישדרג את איכות חייהם".

הכנס ייערך כאמור ביום ראשון (24.10) בשעה 17:00 בגן הבנים, רח' דויד המלך 3 כפר סבא.

במקביל פרסם פורום פעולה מזרח כפר סבא קריאה לתושבי השכונה בה נאמר כי המהלך אינו שיתוף ציבור אמיתי, ובקריאה לחשוף את התכנית המלאה לפני המפגש על מנת שידונו בו הנושאים המשמעותיים כמו תחבורה ואיכות הסביבה
עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר