fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
לראשונה בהרצליה: מגורים ותעשייה באותם מגדלים, אבל מה עם מקומות חניה?

לראשונה בהרצליה: מגורים ותעשייה באותם מגדלים, אבל מה עם מקומות חניה?

על הפרק מגדל מגורים בן 23 קומות. 5 קומות ובהן 103 דירות בנות 50 מ"ר, מעל 18 קומות של משרדים. אבל חניה כך נראה, לא צריכים

חברת "מבנה" בניהולו של דודו זבדה, החלה בהריסת בניין משרדים ישן שבבעלותה ברחוב שנקר פינת אבא אבן באזור התעשייה הרצליה. לאחר הריסת הבניין תקים החברה במקומו מגדל בן 23 קומות, שיכלול קומת מסחר ב – 18 קומות משרדים ועל שטח של 23,400 מ"ר ובנוסף 5 קומות מגורים בחלק העליון של המגדל, בהן 103 דירות בנות 50 מ"ר, בכל קומה 18 דירות ושני מרחבים מוגנים קומתיים. המגדל יכלול חניות לשטחי המשרדים של המגדל, אולם לדירות לא יהיו חניות.

המדובר "בית אמרון" בן ארבע קומות שהיה מושכר במשך שנים לחברת סלקום, טרם עברה לנתניה. לאחר המעבר החלה החברה לקדם תוכנית שמוסיפה מגורים לבניין הקיים, בתקופה שבאזור התעשייה היו משרדים בלבד. התוכנית קודמה בוועדה המקומית של הרצליה ובוועדה המחוזית לתכנון בנייה מחוז תל אביב, והיתה פורצת דרך במובן של הכנסת מגורים לאזור תעשייה נטול דירות. וועדות התכנון תמכו בתוכנית והיא אושרה למתן תוקף וקיבלה לאחרונה היתר בנייה.

עוד עולה כי עיריית הרצליה החליטה לקדם תוכנית אסטרטגית לכלל אזור התעשייה, שמוסיפה לבנייני המשרדים הישנים זכויות בנייה למגורים בדמות דירות קטנות, בשטח של 50-40 מ"ר, ללא תוספת חניות. זאת לכאורה בשל הנגישות הגבוהה של אזור התעשייה לכביש החוף ולתחנה עתידית של הקו הירוק של הרכבת הקלה ברחוב אבא אבן.

אז האם האסטרטגיה של העירייה נכונה ואכן נראה כבר בשנים האחרונות מעבר מאסיבי של נהגים מרכבים פרטיים לתחבורה ציבורית? ימים יגידו

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר