fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			

מ 30 קומות ל 15?

תוכנית בית קורקס בהרצליה פיתוח תוכנית המשלבת בין מסחר, תעסוקה, מגורים ומלונאות כעת, תוכננה להיות עם מגדל של 30 קומות, הועדה המחוזית נוטה לאשר 15 בלבד וצמצום השטח הבנוי ב 30%

התכנית המקורית שהופקדה בחודש מרץ 2021 הייתה אמורה להיות  על פי הגדרת מטרות התוכנית מיועדת ל"פיתוח והתחדשות האזור על ידי הקמת מתחם לתעסוקה הכולל עירוב שימושים של תעסוקה, יחידות דיור קטנות מיוחדות, מסחר ומלונאות, בהתאם למדיניות העירייה לאזור".

התוכנית הראשונה, שיזמה חברת אמפא שבבעלות משפחת פוגל והאחים נקש, להפיכת בית קורקס באזור התעשייה הרצליה לפרויקט הכולל מגדל משרדים ובניין מגורים. בית קורקס הוא בניין משרדים ותיק בן 5 קומות, הממוקם ברחוב החרש 1-5 פינת רחוב משכית באזור התעשייה הרצליה צמוד לכביש החוף, ובנוי על מגרש בן 7 דונם. על פי התוכנית שהוחלט להפקיד להתנגדויות, הבניין ייהרס ובמקומו יוקם מגדל משרדים חדש בן 30 קומות, ובניין מגורים בן 8 קומות, שיכלול שתי קומות מסחר ומעליהן 6 קומות מגורים ו-137 דירות בשטח 50 מ"ר.

השבוע פרסמה הוועדה המחוזית הודעה על שינויים בתוכנית: "לאחר שהוועדה שמעה את אנשי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה הרצליה ואת המתנגדים, שוקלת הוועדה עריכת שינויים בתוכנית"

בין השינויים המשמעותיים, הגבלת זכויות הבנייה ל-14,700 מ"ר מירבי, והגבלת מספר הקומות בבניין ל-15 לכל היותר. המשמעות: קיצוץ מספר הקומות בחצי, וגריעת כ-70% מזכויות הבנייה המקוריות בפרויקט. עוד נקבע כי שימושי הפרויקט יהיו פנאי, תרבות ומשרדי עירייה.

מדובר בשינוי משמעותי. התוכנית, לפי השינויים לא תכלול שטחי מגורים כלל במידה ויתקבלו השינויים בוועדה המחוזית. יש לציין כי בדברי ההסבר לתוכנית נכתב כי "פיתוח והתחדשות האזור יתאפשרו על ידי חיזוק ופיתוח השטחים הפתוחים ויצירת מתחם בעירוב שימושים".

בית קורקס הרצליה
עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר