fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
עיריית כפר סבא הודיעה על הפקדתן של שתי תוכניות פינוי בינוי לוועדה המחוזית

עיריית כפר סבא הודיעה על הפקדתן של שתי תוכניות פינוי בינוי לוועדה המחוזית

במסגרת התכנית, שלראשונה מפורסמת באופן דיגיטלי לציבור, יתווספו 249 יחידות דיור חדשות במתחם ששת הימים ו – 90 יחידות דיור חדשות במתחם סוקולוב

שתי תוכניות חדשות של פינוי בינוי הוגשו על ידי עיריית כפר סבא לוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. הגדולה שבהן עוסקת במתחם ששת הימים, המכיל 120 יחידות דיור ועל פי התכנית יתווספו בו 249 יחידות דיור חדשות, כמו גם תוספת שטחים ציבוריים פתוחים, שטחים למבני ציבור וחזית מסחרית, תוך שמירה על מערך העצים הבוגרים וכן הרחבה וחיזוק רשת הולכי הרגל במרחב. המבנים החדשים צפויים לעמוד על גובה של 3 עד 15 קומות, כמו גם כ-1,280 מ"ר שטחי מסחר ופתרונות חנייה תת-קרקעיים למטרות מגורים, מסחר וצרכי ציבור.

התכנית השנייה עוסקת במתחם סוקולוב, בו קיימות 44 יח"ד, אליהן יתווספו 90 יח"ד חדשות. שטח המתחם הנו כ-8,000 מ"ר והוא כולל מבני ציבור, מסחר ותעסוקה ושטחים ציבוריים פתוחים. עוד כוללת התוכנית הקמת כיכר שכונתית חדשה וחיזוק רשת שבילי הולכי הרגל. מבנים החדשים צפויים לעמוד על גובה של6 עד 10 קומות והתכנית כוללת שמירה על מערך העצים הבוגרים, וכן מתן פתרון חניה תת-קרקעית למגורים, מסחר, תעסוקה וצרכי ציבור.

"אנו ממשיכים לפעול ביתר שאת לחידוש ושיפור המרחב הציבורי בכפר סבא, וכן להגדלת היצע המגורים ברחבי העיר," אמר ראש העירייה, רפי סער, "כידוע, כפר סבא היא עיר מבוקשת מאוד למגורים, ויחד עם זאת אנו מקפידים לשמור על איזון ברור בין התשתיות הקיימות, מבני המסחר והתעסוקה, המגורים וכן המרחבים הפתוחים והירוקים ברחבי העיר. פרסום המידע התכנוני מתבצע כחלק ממדיניות העירייה לחיזוק הקשר והנגשת המידע לתושב, ואני גאה בכך שכפר סבא היא בין הערים הראשונות בהן נעשה פרסום שכזה למען תושבי העיר".

נגישות דיגיטלית לתושבים
"לראשונה בכפר סבא – מפורסמת תכנית הבינוי באופן מעוצב לציבור, באמצעי נגישות אופטימליים, ומעבר לתקן מנהל התכנון, הפרסום אשר מהווה תקדים לכלל פרסומי אגף ההנדסה מבוצע כעת במסגרת מודעה המשלבת צילומי הדמיה, מפות, וכן טקסט נהיר ומפורט", מציינים בעירייה עם העברת התוכניות לוועדה המחוזית.
"עיריית כפר סבא היא מהרשויות הראשונות בישראל שיוזמת פרסום שמנגיש באופן אופטימלי את המידע ציבור, בשילוב מפות, דימויים ומידע מפורט על התוכנית המוצעת. מטרת הפרסום היא ליידע את הציבור בשפה נהירה ובגובה העיניים, על הצפי התכנוני לאזור מגוריהם".

"התוכניות יביאו להתחדשות עירונית נוספת במרחב משמעותי בעיר, יגדילו את היצע המגורים וישפרו את התשתיות העירוניות ואת חזות העיר," אמרה מהנדסת העירייה, עליזה זיידלר גרנות, "בהתאם למדיניות עירונית לחיזוק השקיפות והמידע לציבור, גם תכנית זו מפורסמת באופן מיטבי במרחב הציבורי והדיגיטלי לטובת התושבים".

התוכנית האדריכלית נערכה על ידי משרד דרמן ורקבל אדריכלות.

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר