fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
ראש עיריית רעננה לא יאושרו עוד פרוייקטים של חיזוק

ראש עיריית רעננה לא יאושרו עוד פרוייקטים של חיזוק

עיריית רעננה, בהובלת ראש העיר חיים ברוידא, החליטה להביא לאישור וועדת התכנון והבנייה הקרובה, מדיניות חדשה שתאפשר לבצע בעיר פרויקטים של תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש) בלבד, ולא לאפשר יותר קיום בעיר של פרויקטי תמ"א 38 חיזוק

עקבות הערכת מצב שקיים הבוקר (יום ג') מהנדס העיר יחד עם צוותים מקצועיים, ולאחר בדיקה יסודית של המבנה, נקבע כי בשלושת הדירות שנהרסו בחלקן, תינתן לדיירים אפשרות להיכנס למבנה ולפנות את חפציהם האישיים מהחדרים שלא נהרסו, וזאת לאחר יצירת גישה בטוחה למקום, בתיאום עם יזם הפרויקט ובכפוף לאישור מהנדס העיר.

כן נקבע כי לא ניתן יהיה לחזור ולגור בדירות שלא נהרסו בחלקו הצפוני של הבניין, אולם תינתן לדיירים אפשרות בימים הקרובים להיכנס לדירות ולפנות את חפציהם האישיים, וזאת בתיאום עם יזם הפרויקט ובכפוף לאישור מהנדס העיר.

באשר לבניין ברחוב מכבי המקביל, שמחובר לבניין ברחוב הגליל, נקבע על ידי מהנדס העיר כי אין מניעה לאכלוס המבנה מחדש, וכי הוא לא נמצא תחת הגדרה של מבנה מסוכן. האכלוס בבניין זה יתבצע בתיאום עם יזם פרויקט התמ"א במקום.

45 תושבי העיר שפונו מבתיהם, מתוכם 11 ילדים, נמצאים בשעה זו במלון, והם זוכים לטיפול צמוד ושוטף של האגף לשירותים חברתיים ושל אגף החינוך בעירייה, כולל ליווי של עובד סוציאלי אישי שהוצמד לכל משפחה. העירייה העניקה לכל המשפחות מענה כספי לביצוע קניות, וכן תאפשר להם גישה חופשית ללא תשלום לבריכה העירונית ולכל מתקני הספורט העירוניים.

עיריית רעננה, בהובלת ראש העיר חיים ברוידא, החליטה להביא לאישור וועדת התכנון והבנייה הקרובה, מדיניות חדשה שתאפשר לבצע בעיר פרויקטים של תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש) בלבד, ולא לאפשר יותר קיום בעיר של פרויקטי תמ"א 38 חיזוק.

בנוסף, העירייה תקיים מפגש שיתוף ציבור, המיועד לוועדי בניינים ישנים, במטרה לספק מידע ולדון בחשיבות קיום בדיקות תקינות למבנה שבבעלותם.

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר