fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
שרת הפנים איילת שקד סיירה אתמול במתחם תע"ש רמת השרון ונפגשה עם ראשי הרשויות של אזור השרון

שרת הפנים איילת שקד סיירה אתמול במתחם תע"ש רמת השרון ונפגשה עם ראשי הרשויות של אזור השרון

בסיור נפגשה השרה עם ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי, ראש עיריית הרצליה, משה פדלון ואבירם גרובר, ראש עיריית רמת השרון, שביקשו לשמור על המתחם כריאה ירוקה

שרת הפנים איילת שקד ערכה אתמול סיור במתחם תע"ש ופגשה את ראשי הרשויות הגובלות במתחם, בהם ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי, ראש עיריית הרצליה, משה פדלון ואבירם גרובר, ראש עיריית רמת השרון, השלושה אמרו לשרה שקד כי הם מתנגדים להפוך את המקום למתחם בנייה וביקשו לשמור עליו כריאה ירוקה.

במתחם תע"ש פרושים כיום כ-70,000 עצים עתיקים והוא יכול להוות כפארק אקולוגי הגדול במדינה. ראשי הרשויות הסבירו כי המתחם מזוהם מאוד ויהיה כשיר לבנייה רק בעוד עשרות שנים. עוד הוסיפו, כי יש להם אופציות אחרות להקמת מתחמי בנייה באזור השרון, בהיקף של כ-80,000 יחידות דיור חדשות, והם רק מחכים לאישור השרה.

"הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש בסוגיית הבנייה בתע"ש רמת השרון," אמר ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, "לנו, הרשויות, קיימות אופציות רבות נוספות להגדלת היצע הדיור. יש לנו אפשרות לבנות כ-80 אלף יחידות דיור בשרון, על בסיס תוכניות תמ"א 38 ופינוי בינוי, אשר רק ממתינות לברכת הדרך ולרוח הגבית של המדינה, בסיוע, בהקמת תשתיות לאומיות של חשמל, מים, ביוב, ניקוז, תחבורה ועוד. מתחם תע"ש הינו מתחם קרקע מזוהם, ובהתחשב במשבר האקלים, עדיף לשמר את המקום ככזה שיכול לשמש כפארק מטרופולוני וריאה ירוקה של אזור השרון," הדגיש פדלון.

 

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר