fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			

"אני חייב להגיד לכם, אתם במצב רע"

פרויקט שיכון ויצמן בהרצליה במסגרתו יהרסו כ 580 דירות ויבנו במקומן כ1800 דירות ממשיך להתנהל בבית המשפט השופט הס הזהיר בדבריו את הדיירים המתנגדים "אני חייב להגיד לכם, המצב שלכם הוא רע, ורק נהיה יותר רע, אם העליון ידחה את הערעור אז מצבכם יהיה יותר גרוע, כי אז זה גם מחייב אותי"
שיכון ויצמן הרצליה
השופט לבעלי דירות: לא בטוח שכדאי לכם להתעקש
בית המשפט המחוזי  דן השבוע בשתי תביעות האחת, תביעה שהגיש עו"ד עודד ישראלי בשם עשרות בעלי הדירות במתחם, שהגישו התנגדות לתוכנית בוועדה המקומית לתכנון ובנייה הרצליה, בטענה כי ההתנגדות גורמת נזק לפרויקט ומעכבת את ביצועו; והשנייה, תביעת דייר סרבן נגד שורה של משפחות, שהוגשה על ידי עוה"ד ערן שפינדל ושירי שירן, בשם כ-50 בעלי דירות במתחם.
 
חברת אזורים מקדמת במתחם ויצמן בהרצליה פרויקט פינוי־בינוי גדול במיוחד הכולל הריסה של כ–580 דירות ובנייה של כ-1,800 דירות במקומן.  הפרוייקט מקודם כבר מספר שנים, הרוב המוחלט של בעלי הדירות חתמו על הסכמה לביצוע הפרויקט אך מספר קטן של בעלי דירות התמידו בסרוב וסרובן הביע לתביעות ופסקי דין כנגד הדיירים הסרבנים כולל פסק דין לתשלום 2.6 מיליון ש"ח כנגד אחד הדיירים.

השופט הס פתח את הדיון בהצהרה לבעלי הדירות: "אני חייב להגיד לכם, המצב שלכם הוא רע, ורק נהיה יותר רע, כי ניתן פסק דין של שופטת אחרת (הדס עובדיה, רנ"ה) בבית המשפט המחוזי, שדנה בפרויקט הזה. אני לא מחויב למה שהיא כתבה, אבל אתם צריכים להבין שזה ששופט מחוזי קיבל תביעה נגד דייר סרבן זה לבדו פועל לרעתכם. אני מבין שיש ערעור לעליון על אותו פסק דין, ואם העליון ידחה את הערעור אז מצבכם יהיה יותר גרוע, כי אז זה גם מחייב אותי".

הדיון בעניין תיקי דייר סרבן צפוי להתחדש בדצמבר השנה, לאחר הדיון בערעור לעליון שהגישה משפחת שעשע על החלטת ביהמ"ש המחוזי בנושא הפרויקט הנדון.

 

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר