fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
ביקושי שיא ואתגרים משמעותיים איך יראה עתיד הנדל"ן בשרון?

ביקושי שיא ואתגרים משמעותיים איך יראה עתיד הנדל"ן בשרון?

רגע לפני ועידת הנדל"ן השניה של מיקומי "העיר החדשה" דרמה אמיתית בעתיד הבניה. המצב הבטחוני, חוסר הוודאות והמחסור בידיים עובדות ועתודות קרקע מעטות לא עצרו את הביקושים והם רק גדלים. איך יראה עתיד הנדל"ן בשרון? בועידת העיר החדשה של מיקומי ויריד הדירות ננסה לראות את העתיד
ביקושי שיא ואתגרים משמעותיים העיר החדשה
דודי גליקו מו"ל די מדיה ניוז



"אם מישהו ציפה שבעקבות המלחמה ירד הביקוש לנדל"ן הוא גילה מהדו"חות האחרונים את מה שאנחנו כל הזמן חוזרים ואומרים – קרקעות ודירות הן ההשקעה הטובה ביותר לטווח ארוך. אזור המרכז והשרון מובילים את המגמה ", כך אומר גורם ותיק בענף הנדל"ן בשיחת רקע עם אתר "מיקומי" לרגל ועידת "העיר החדשה 2" שתערך ב-18 ביוני במלון פרימה ברעננה.

הוועידה, שצפויה להיות האירוע הגדול ביותר של הענף באזור השרון, אליה יגיעו אלו שמשפיעים על איך יראה העתיד. ראשי עיר מהנדסי ואדריכלי הערים יציגו את תכניותיהם, קבלנים, מתווכים ובעלי עניין שיגיעו לשמוע על מגמות חדשות בענף שלא מפסיק לשבור שיאים.

על פי נתוני הלמ”ס מחירי הדירות החדשות עלו ב-0.9% בהשוואה לחודשי נובמבר-דצמבר בניגוד לציפיות שוק רוכשי הדירות הפוטנציאליים. הדגש הוא על דירות חדשות עם ממ"ד, שהפכו למצרך מבוקש על רקע המלחמה.

אחד ההסברים לביקוש הגבוה הוא הדיווח על גלי העלייה מאירופה, בעקבות התגברות האנטישמיות והאווירה הפרו פלסטינית שגורמת ליהדות התפוצות להבין שהמקום הבטוח ביותר עבור יהודים הוא במדינת ישראל. גם העובדה שדירוג האשראי של ישראל לא נפגע בצורה משמעותית – כפי שהעריכו בתחילת המלחמה – מעידה על חוסנה של המדינה ועוד יותר על העלייה בביקוש לדירות בארץ בכלל ובדגש על אזור המרכז.

הופקדה חלופת התמ"א של רעננה

העלייה בביקוש משפיעה גם על ההתעניינות הגוברת של חברות, יזמים ואנשי נדל"ן בוועידת "העיר החדשה 2" – אירוע השיא של השנה שירכז על במה אחת את אנשי המפתח בענף, ראשי ערים ומשקיעים שידברו על המגמות החדשות והמפתיעות, על תכניות לטווח ארוך ועל הפרויקטים שכל הענף ידבר עליהם בשנה הקרובה.

הביקוש הגדול לדירות חדשות לא נעלם מעיניהם של משקיעים שעטים על ההטבות ותנאי התשלום המיוחדים שמציעים הקבלנים. "אנשים מבינים שלמרות הכל החיים ממשיכים", אומר אחד המשקיעים הבולטים באזור שייחשף במסגרת הכנס. "הפרויקטים הכי חמים כרגע הם בהרצליה והרחוב היקר ביותר במדינה מבחינת מחיר אבסולוטי הוא רחוב גלי תכלת בהרצליה פיתוח. עם זאת, אני הייתי שם עין על הוד השרון שמכפילה את ההיקף שלה בתוך כמה שנים. אני משקיע כבר הרבה שנים ואני לא זוכר רמות ביקוש כאלה בעיר הזו".

יום הנדל"ן "העיר החדשה 2024" ו"יריד הדירות של השרון" יתקיים בתאריך 18.06.24 במתחם Me של מלון פרימה ברעננה. האירוע מתקיים על ידי די-מדיה רשת המקומונים המובילה של אזור השרון ובשיתוף ארגון הקבלנים "מחוז שרון שומרון", וארגון הקבלנים נתניה.

היום יחולק לשניים: ועידת בוקר: ועידת הנדל"ן "העיר החדשה 2024" בין השעות 08:30-14:00 ותכלול נשנושי בוקר וארוחת צהריים. יריד דירות: בין השעות 17:00-21:00 אחר הצהריים: ביריד יציגו חברות הנדל"ן מהמובילות במשק את הפרוייקטים החמים שלהן באזור השרון ביריד דירות אקטיבי

לפרטים על ועידת הנדל"ן "העיר החדשה 2"  ויריד הדירות 18 ביוני, מלון פרימה רעננה.




עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר