fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			

גישה חדשה ליד התשעה?

עיריית הרצליה, בשיתוף הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, מתניעה את תכנית ההתחדשות העירונית בשכונת יד התשעה – שביב עיריית הרצליה והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית עורכות סקר בקרב תושבי השכונה, על מנת לשפר את התכנון ולהתאים אותו לצרכים ולרצונות של התושבים
הכפשה או השתקה? גישה חדשה ליד התשעה לאחר שנים של עיכוב
קרב השמצות בין דיירים בשכונת יד התשעה הוכרע בבית המשפט

שכונת יד התשעה – שביב בהרצליה חוזרת למסלול ההתחדשות העירונית?

שכונת יד התשעה "שביב")ממוקמת בקצה העיר צמודה לכביש 531  השכונה, שהחלה כמעברת עולים בשנות ה-50, נשארה כל השנים כשכונה בעלת חתך סוציו-אקונומי נמוך.

בשנת 2015 הודיעה עיריית הרצליה על כוונתה לקדם הליך התחדשות עירונית רחב היקף על מנת לחדש את השכונה בשלמותה, וב-2016 זכו י.ח. דמרי ו-NBS ב"קול קורא" שפרסמה עיריית הרצליה לתכנון השכונה.

ביולי 2019 הודיעה העירייה כי בעקבות התנגדות תושבי השכונה הוחלט להקפיא את הפרויקט. לאחר מכן שבו הצדדים לעבוד יחד לתקופה קצרה, עד שבאפריל 2021 הודיעה העירייה לחברות על ביטול ההסכם, בטענה כי החברות הפרו את ההסכם הפרות יסודיות, וכי התכנון אינו מתקדם בקצב סביר, "דבר שאינו מותיר כל ברירה לעירייה אלא להודיע על ביטול ההסכם".

סקר צרכים חדש

לפני מספר חודשים הודיעה עיריית הרצליה, בשיתוף הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, כי היא מקדמת תכנית להתחדשות עירונית לשכונת יד התשעה. השכונה תתוכנן על ידי צוות תכנון מטעם עיריית הרצליה והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. לאחר הכנת התכנית, היא תוגש לאישור הועדה המקומית לתכנון ובניה הרצליה. תושבי השכונה, יזמים, וכל בעל עניין אחר יוזמנו להשתתף בשיתופי ציבור בהם תוצג התכנית, ולהביע את דעתם על מנת להגיע בכוחות משותפים לתוצאה הטובה ביותר עבור תושבי השכונה והעיר.

 

אייל פביאן ויריב פישר
ראש הועדה המקומית לתכנון ובניה סגן ראש העיר אייל פביאן וראש העיר יריב פישר

עיריית הרצליה מינתה  צוות יועצים מקצועי, וערכה סקר הנדסי על המצב הקיים בשכונה (מבנים, תשתיות, שטחים פתוחים ומבני ציבור), תכננו ובחנו חלופות שונות לתכנון השכונה, כעת עורכות העירייה והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית סקר בקרב תושבי השכונה, על מנת לשפר את התכנון ולהתאים אותו לצרכים ולרצונות של התושבים.

הסקר ייעשה באמצעות נציגים שיעברו בין בתי הדיירים, ובאמצעות טופס מילוי, בקישור: https://tinyurl.com/29c5v6dh
המידע שיתקבל בסקר יישאר חסוי, בהתאם לחוק הגנת הפרטיות.

ראש העיר הרצליה, יריב פישר: "אנו מעלים הילוך בקידום ההתחדשות העירונית בשכונת יד התשעה. העירייה מחויבת להצלחת המהלך ותפעל לכך שכל השלבים יקודמו מהר ככל הניתן. חשוב לנו לעשות את הכל בשיתוף התושבים, הן באמצעות הסקר שאנו עורכים, והן באמצעות מפגשי שיתוף ציבור שנקיים בעתיד, כדי לשמוע מה חשוב להם, למה הם זקוקים ועל מה לשים דגש כדי לשפר את איכות חייהם."

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר