fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
העליון לא עזר לסרבנים בפרויקט ההתחדשות העירונית

העליון לא עזר לסרבנים בפרויקט ההתחדשות העירונית

בית המשפט המחוזי חייב משפחה סרבנית בפרויקט התחדשות עירונית בהרצליה לחתום על הסכם פינוי ־בינוי,- או לשלם 2.6 מיליון שקל המשפחה ערערה לעליון אך כבר עכשיו החליט השופט על ביצוע הליכי הוצאה לפועל מידיים
שיכון ויצמן הרצליה
השופט לבעלי דירות: לא בטוח שכדאי לכם להתעקש

העליון לא עזר לסרבנים בפרויקט ההתחדשות העירונית בהרצליה. שופט בית המשפט העליון אלכס שטיין דחה בקשה של בעל דירה בהרצליה לעיכוב ביצוע הליכי הוצאה לפועל נגדו, לרבות מינוי כונס נכסים על הדירה ומימושה. בית המשפט קיבל  את בקשתה של אזורים למנות כונס נכסים על הדירה בפרויקט פינוי־בינוי שהיא מקדמת במתחם ויצמן בהרצליה. משמעות ההחלטה היא הוצאת הדייר ובני משפחתו מדירתם ומכירתה.

חברת אזורים החלה את קידום פרויקט ההתחדשות העירונית בשיכון ויצמן ב–2014. הפרויקט כולל שבעה מתחמים, 32 בניינים וכ–580 דירות ישנות, שבמקומן ייבנו 1,800 דירות חדשות. בשלב הראשון מתכוונת החברה לבצע פינוי והריסה של שני מתחמים, ובהם המתחם שבו מגוררת משפחת שעשע, וקיבלה עבורו היתר בנייה בתנאים.

כ550 דיירים חתמו על הסכמה. נותרו כ11 משפחות שסרבו לחתום. נגד משפחות אלו הוצאה תביעת דייר סרבן, בחודש יולי 2023 הכריע בית המשפט ופסק קנס של 2.6 מיליון ש"ח על 3 משפחות סרבניות, בית המשפט נתן למשפחות הזדמנות נוספת לחתום על הסכמה לביצוע הפרויקט עד ל13.8.23 ולהימנע מהטלת הקנס. 2 מתוך המשפחות חתמו והשלישית משפחת שעשע התמידה בסרובה.

בעקבות פסק הדין נפתח נגד בני המשפחה הסרבנית תיק הוצאה לפועל בסך 2.6 מיליון שקל, שהצטבר כבר ל-3 מיליון שקל, כולל הצמדה וריבית, משפחת שעשע הגישה ערעור על ההחלטה לבית המשפט העליון, ונקבע דיון בעניינם לנובמבר. המשפחה ביקשה לעכב את ביצוע ההוצאה לפועל עד לדיון בערעור אך בית המשפט העליון לא קיבל את בקשתם.

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר