fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
פרויקט מכבי 51 יוצא לדרך עם אירוע הריסה ברעננה

פרויקט מכבי 51 יוצא לדרך עם אירוע הריסה ברעננה

פרויקט מכבי 51 ברעננה יצא לדרך רשמית עם אירוע הריסה, המסמן פרק חדש ומלהיב עבור הדיירים וחברת בוני בניין. מטרת הפרויקט היא להחליף בניין ישן במבנה מודרני ומתקדם. האירוע קיבץ יחד עשרות דיירים, עובדי חברה ושותפים שונים המעורבים בפרויקט. זה היה רגע של חגיגה וציפייה לעתיד. אלון מידן, מנכ"ל בוני בניין, הביע את תודתו לדיירים על האמון והתמיכה שלהם לאורך כל התהליך, תוך הדגשת המאמץ המשותף הנדרש כדי להגשים את החזון הזה.
הריסה לצורך התחדשות
פרויקט הריסה ובניה במכבי 51 רעננה של בוני בניין יצא לדרך
 

אירוע ההריסה

אירוע ההריסה של פרויקט מכבי 51 ברעננה היווה אבן דרך משמעותית הן עבור הדיירים והן עבור חברת בוני בניין, היזמית של הפרויקט. האירוע סימן את תחילתו של פרק חדש, מעבר ממבנה ישן בן 12 דירות לבניין מודרני בו יבנו 30 דירות. עשרות דיירים נרגשים התאספו כדי לחזות בפתיחה הסמלית של פרויקט הפיתוח החשוב הזה.

עובדי חברת בוני בניין, שליוו את הפרויקט משלב הפגישות הראשונות עם הדיירים ועד לתכנון וביצוע ההריסה, נכחו אף הם באירוע. נוכחותם הדגישה את מחויבותה של החברה לפרויקט ולצרכים ולחששות של הדיירים. אווירה של ציפייה ואופטימיות שררה במקום כאשר הבניין הישן נהרס, וסלל את הדרך לבנייה החדשה.

האירוע הדגיש את שיתוף הפעולה בין הדיירים לחברת בוני בניין. זה לא היה רק אירוע הריסה, אלא חגיגה של השותפות והאמון שנבנו לאורך זמן. פעולת ההריסה הפיזית הייתה רגע רב עוצמה, שסימל התקדמות והבטחה לסביבת מגורים טובה יותר עבור הדיירים. ההתרגשות המשותפת ותחושת הקהילתיות היו מוחשיות, ויצרו אווירה חיובית לקראת שלב הבנייה של פרויקט מכבי 51.

משתתפים מרכזיים ותפקידיהם

הצלחתו של פרויקט מכבי 51 ברעננה תלויה בשיתוף פעולה של מספר גורמים מרכזיים, שלכל אחד מהם תפקיד מכריע בפיתוח הפרויקט. חברת היזמות, בוני בניין, מובילה את היוזמה. עובדיה המסורים היו מעורבים החל מהפגישות הראשונות עם הדיירים ועד להריסת המבנה הישן, תוך הבטחת מעבר חלק למבנה החדש והמודרני.

אלון מידן, מנכ"ל חברת בוני בניין, הביע את תודתו והערכתו העמוקה לבעלי הדירות אשר נתנו בחברה את אמונם והפקידו בידיה את בתיהם. הוא הדגיש את חשיבותו של אמון זה וכיצד הוא לעולם אינו מובן מאליו. מידן ציין את שיתוף הפעולה הפורה שהביא את הפרויקט לרגע מכריע זה, תוך שהוא מכיר במסירות ובעבודה הקשה של הדיירים ועובדי החברה כאחד. דבריו הדגישו את חשיבות הקהילה והשותפות בהשגת המטרה המשותפת – יצירת בניין חדש ומודרני אשר ישרת את כל המעורבים.

 

 

שותפי הפרויקט

פרויקט מכבי 51 ברעננה נתמך על ידי צוות מגוון ומנוסה של שותפים, כל אחד מהם ממלא תפקיד מכריע בהבטחת הצלחת הפרויקט. שיתוף הפעולה בין גופים אלה מדגיש את הגישה המקיפה של חברת בוני בניין למסירת מבנה מודרני וייחודי.

משרד עורכי הדין שלומוביץ, סורקין ושות', המייצג את הדיירים, ממלא תפקיד קריטי בשמירה על האינטרסים של בעלי הדירות. הם מספקים ייעוץ משפטי לתושבים, תוך הבטחה שזכויותיהם ודאגותיהם יטופלו לאורך כל משך הפרויקט.

א.ל הנדסה בניהולו של אינג' ליאור זייטלר משמשת כמפקחת בעלים, ופוקחת על תהליך הבנייה על מנת להבטיח שהוא עומד בתקני האיכות והבטיחות הגבוהים ביותר. הפיקוח שלהם חיוני בשמירה על שלמות עבודות הבנייה ובהבטחה שהפרויקט יישאר בלוח הזמנים.

מכלול מימון היא חברת המימון המלווה את פרויקט מכבי 51. הם מספקים את הגיבוי הפיננסי הדרוש, ומאפשרים לפרויקט להתקדם ללא הפרעות כספיות. מעורבותם מבטיחה שלפרויקט יהיו המשאבים הנדרשים להשלמתו בהצלחה.

גרומן ושות' – משרד עורכי דין

משרד עורכי הדין גרומן ושות' משמש כעורך הדין של הפרויקט. מומחיותם בדיני מקרקעין ובנייה מבטיחה כי כל ההיבטים המשפטיים של הפרויקט מטופלים בקפידה. זה כולל משא ומתן על חוזים, עמידה ברגולציה וכל אתגר משפטי שעשוי להתעורר במהלך תהליך הבנייה.

דרור רימוק אדריכלים בע"מ

דרור רימוק אדריכלים בע"מ הוא משרד האדריכלים העומד מאחורי תכנון הבניין החדש. תפקידם ליצור מבנה מודרני, פונקציונלי ואסתטי העונה על צרכי הדיירים העתידיים. התכנונים שלהם צפויים להשתלב בצורה חלקה בסביבה תוך הצעת מרחבי מגורים עכשוויים.

יחד, שותפים אלו מהווים מערכת תמיכה איתנה לפרויקט מכבי 51, ותורמים מניסיונם הרב ליצירת פיתוח מוצלח וראוי לציון ברעננה.

פרויקט מכבי 51 ברעננה יצא לדרך רשמית עם אירוע הריסה שמשך אליו דיירים נרגשים וגורמים מרכזיים בפרויקט. חברת בוני בניין, חברת היזמות, מובילה את הפיכת המבנה הישן למבנה מודרני. מנכ"ל החברה, אלון מידן, הביע את תודתו לבעלי הדירות על אמונם. הפרויקט נתמך על ידי מספר שותפים, ביניהם משרדי עורכי דין, אדריכלים וחברות מימון. אירוע זה מציין את תחילתו של פיתוח משמעותי המבטיח לשדרג את רמת החיים ברעננה.

הריסה לצורך התחדשות
נועם חיים ואלון מידן בעלים בוני בניין 51 שנים של יצירה בבניה
ראש עיריית רעננה חיים ברוידא וחיים מידן יו"ר בוני בניין
עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר