fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
ינוב מקדמת התחדשות עירונית בכפר סבא עם פרויקטים חדשים של פינוי בינוי

ינוב מקדמת התחדשות עירונית בכפר סבא עם פרויקטים חדשים של פינוי בינוי

חברת ינוב גייסה בהצלחה את התמיכה הנדרשת מרוב בעלי הדירות במתחם אגרון בכפר סבא, ובכך סללה את הדרך לפרויקט פינוי-בינוי שמטרתו להקים 114 דירות חדשות.
ינוב מקדמת התחדשות עירונית
מתחם אגרון בכפר סבא צילום: שביט צילומי אוויר

חברת ינוב השיגה את הרוב הדרוש בקרב בעלי הדירות במתחם אגרון על מנת לקדם בניית 114 דירות חדשות.

בנוסף, החברה כבר הבטיחה הסכמים מ-90% מבעלי הדירות במתחם גאולה הסמוך, במטרה לפתח 151 דירות חדשות וחללים מסחריים. ינוב גם מתמודדת על ההזדמנות לפתח את מתחם גלר הסמוך, שעשוי להוסיף עוד 120 דירות לתיק הפרויקטים שלה. פרויקטים אלו הם כולם חלק ממתחם "ששת הימים – כפר סבא", שיועד רשמית להתחדשות עירונית במסגרת תכנית תמריצים של רשות ההתחדשות העירונית. תכנית המתאר ליוזמה זו אושרה.

 

 

 

דוד קבסו, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת ינוב: וראש תחום פרויקטים של התחדשות עירונית, הביע את תודתו לבעלי הדירות על האמון שהם נותנים בחברה. הוא הדגיש כי החברה מתמקדת כעת בתכנון מפורט של המתחם בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות. מטרת ההתחדשות היא לשדרג את חיי הקהילה באמצעות תתי-מתחמים מחוברים הכוללים שירותים כמו חדרי סטודיו ייעודיים, מועדוני דיירים מרווחים, מסחר קל ומדשאות ירוקות המצוידות בתחנות טעינה סולאריות. הפרויקט, הממוקם בלב כפר סבא, מבטיח לשדרג משמעותית את רמת החיים של התושבים הקיימים. הוא נמצא במיקום נוח בסמוך למרכזי פנאי ומסחר מרכזיים, כולל קניון ערים וכיכר המושבה בהוד השרון, וכן קרוב לתחנת הרכבת ולמוסדות חינוך. יוזמה זו היא חלק ממחויבותה הרחבה של ינוב לפיתוח אזור כפר סבא ואזור השרון בכלל.

התחדשות מתחם אגרון, יחד עם הפרויקטים האחרים המתוכננים, נועדה ליצור סביבה עירונית ירוקה ומגובשת הכוללת פארקים, מתקני תרבות ופנאי לרווחת הקהילה. מיקומו האסטרטגי של האתר בסמוך לקניון איילון, יחד עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית וצירי תנועה ראשיים כמו כביש 531 וכביש 4, מגבירים את האטרקטיביות שלו.

חברת ינוב מתמחה במגוון פרויקטים של פיתוח, החל מבנייני מגורים רבי קומות ומגדלי יוקרה ועד להתחדשות עירונית ונכסים מסחריים, בעיקר באזור השרון.

לחברה תפוקה שנתית של כ-600 דירות בערים כמו כפר סבא, רעננה, הרצליה, רמת השרון והוד השרון. כיום, לינוב כ-500 דירות בהמתנה להיתרי בנייה בכפר סבא. במהלך ארבעים השנים האחרונות, ינוב בנתה למעלה מ-4,000 יחידות דיור באזור השרון ופועלת כיום לפיתוח של למעלה מ-1,000 יחידות דיור נוספות.

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר