fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			

לאן הולך עולם הנדל"ן בשרון?

ככל שאנו נכנסים לשנת 2024, אנו רואים שנוף הנדל"ן באזור השרון בישראל ממשיך להתפתח, ממרכזים עירוניים שוקקים ועד ליישובי חוף שלווים, אזור השרון מציע מגוון רחב של נכסים. מהן המגמות והזדמנויות המרכזיות הצפויות לנו?
לאן הולך עולם הנדל"ן בשרון
בני קרת מה מגמות הנדל"ן בשרון?

ככל שאנו נכנסים לשנת 2024, אנו רואים שנוף הנדל"ן באזור השרון בישראל ממשיך להתפתח, עובדה זו משקפת הן מגמות ארוכות שנים והן התפתחויות חדשות המעצבות את האזור. ממרכזים עירוניים שוקקים ועד ליישובי חוף שלווים, אזור השרון מציע מגוון רחב של נכסים הנותנים מענה לצרכים ולהעדפות של תושבים ומשקיעים כאחד.
אם כן, מהן המגמות והזדמנויות המרכזיות הצפויות לנו?!

השרון, אזור עם יתרון, שמים את העיר במרכז

מרכזים עירוניים כמו הרצליה, הוד השרון, רעננה, כפר סבא ונתניה נותרו מוקדי פעילות תוססים, המושכים תושבים עם השילוב של שירותים מודרניים, אטרקציות תרבותיות ורמת חיים גבוהה ואיכותית. בהרצליה, "עמק הסיליקון" (פארק ההיי-טק) ממשיך לשגשג כמרכז לטכנולוגיה,  וחדשנות, המניע את הביקוש למגורים ולנכסים מסחריים באזור. האווירה המשפחתית של רעננה ובתי הספר בעלי הדירוג הגבוה ביותר הופכים אותה ליעד מבוקש למשפחות צעירות, כאשר מיקומה האסטרטגי וקישורי התחבורה המצוינים של כפר סבא פונים לנוסעים ולאנשי מקצוע. 

הגעתם לחוף מבטחים

קו החוף של אזור השרון נותר מוקד משיכה רב שנתי עבור אלה המחפשים מגורים ופנאי על שפת הים. ערים כמו נתניה והרצליה פיתוח מציעות שילוב מפתה של נכסים יוקרתיים על חוף הים, אפשרויות בילוי מגוונות, מתחמי אוכל יוקרתיים ומתקני פנאי. למרות אי הוודאות בה מצויה המדינה, הביקוש לנכסי חוף נותר חזק, כאשר קונים מקומיים ובינלאומיים מפגינים עניין בהבטחת פרוסת גן העדן הים תיכונית שלהם.

 

אביב באלתרמן פרויקט משותף של החברות אביב ואמריקה ישראל

על נדל"ן וטכנולוגיה

אזור השרון התגלה בשנים האחרונות כמוקד של חדשנות טכנולוגית ויזמות, המושך כישרונות והשקעות מרחבי העולם. זרם זה של אנשי מקצוע הוביל לביקוש מוגבר לדיור, במיוחד בקרבה למוקדי טכנולוגיה ומרכזי תעסוקה. יזמי נדל"ן נענים לדרישה זו על ידי בניית מתחמים מעורבים העונים על הצרכים של כוח העבודה הטכנולוגי ההולך וגדל ויוצרים פרויקטים המשלבים בין מגורים, מסחר ועבודה.

זה גם המקום וגם המיקום 

ערי אזור השרון מציעות שפע יתרונות ההופכים אותן למבוקשות ביותר. בראש ובראשונה עומד יתרון המיקום, המציע קרבה לכל ערי מרכז גוש דן ולכל מרכזי התעסוקה המובילים בישראל במיוחד הודות לכביש 531 אשר שינה את חוקי המשחק וקרב את השרון למרכז ובזכות תחבורה מסועפת המאפשרת התניידות קלה ונוחה לכל רחבי הארץ. בנוסף לכך, קורצת איכות החיים המאפיינת את ערי השרון הכוללת שטחים ירוקים ומטופחים ואווירה צעירה ורעננה. את התמונה, משלימה מערכת שירותים קהילתיים וחינוך המציעה מגוון תוכניות ואמצעים, ממרפאות בריאות וסיוע רווחה ועד מתקני פנאי ואירועי תרבות. יתרה מכך, מערכת החינוך בשרון ידועה במצוינותה, והיא מעניקה לתלמידים הזדמנויות למידה חדשניות וסביבה תומכת לצמיחה אל מול אתגרי העתיד.

 רואים ירוק בעיניים

ככל שהתודעה הסביבתית ממשיכה לצמוח, קיימות הפכה לשיקול מרכזי בפיתוח נדל"ן ברחבי השרון. מפתחים משלבים שיטות בנייה ירוקה, טכנולוגיות חסכוניות באנרגיה ותכונות עיצוב ידידותיות לסביבה בפרויקטים שלהם כדי לפנות לקונים מודעים לסביבה. בנוסף, ישנו דגש שהינו סימן מוכר בערי השרון מאז ומעולם – יצירת מרחבים ירוקים ומתקני פנאי המשפרים את איכות החיים של התושבים ומקדמים את רווחת הקהילה.

 

שבירו כפר סבא הירוקה

אתגרים והזדמנויות

למרות ההזדמנויות הרבות בשוק הנדל"ן באזור השרון, נותרו אתגרים, לרבות מחסור בקרקעות, מגבלות תשתיות ומכשולים רגולטוריים. גידול אוכלוסייה מהיר ועיור מפעילים לחץ על משאבים ותשתיות קיימים, ומחייבים תכנון קפדני והשקעה בפיתוח בר קיימא. בנוסף, מתחים גיאופוליטיים מתמשכים ואי ודאויות כלכליות עשויים להשפיע על אמון המשקיעים ועל דינמיקת השוק באזור.

מבט אל העתיד

כשאנו מביטים קדימה לעתיד שוק הנדל"ן באזור השרון, דבר אחד ברור: היתרון הגדול האמיתי של אזור השרון, הוא בקרקעות הרבות שעוד עתידות לקבל אישורי בנייה ולספק את התשובה לחוסר ההיצע הקיים היום. בנוסף, החוסן, החדשנות והמשיכה המתמשכת של האזור לאנשים המחפשים לגור בסמיכות לת"א אך במחירים שפויים, ימשיכו להניע צמיחה והזדמנויות באזור אשר מוכן להישאר יעד מוביל עבור תושבים, משקיעים ועסקים לשנים הבאות.

נדל"ן בשרון מתחיל מבית 

"אזימוט שיווק פרויקטים" היא חברת פרסום ושיווק מובילה בתחום שיווק נדל"ן חכם ופרויקטים למגורים, למשרדים ולמסחר אשר פרויקטים רבים בשרון כמו שבירו בכפר סבא הירוקה, שפיר בנווה זמר ואביב באלתרמן, אשרמן על הפארק ו- NOTAN בהרצליה עברו תחת ידה. בני קרת בעלי החברה ותושב הרצליה בעצמו, בחר למקם גם את משרד החברה בהרצליה פיתוח ומשם היא מובילה שיטה בשיווק נדל"ן המתבססת על ניתוח ופיצוח מדויק, חשיבה חדשנית וחוויית שירות אישית. 

בני קרת ודניאל דר שותפים אזימוט שיווק פרויקטים בנדל"ן
עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר