fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
מה הופך את פתרונות המימון של ארכימדס לחדשניים?

מה הופך את פתרונות המימון של ארכימדס לחדשניים?

ארכימדס מחוללת מהפכה בעולם מימון הנדל"ן עם גישתה החדשנית למימון בנייה למגורים. החברה,מציעה פתרונות מימון ייחודיים ויצירתיים המותאמים לצרכים המגוונים של פרויקטים לבנייה למגורים
הנהלת ארכימדס רו"ח ליאור מילשטיין, אייל לפידות, טלי ריצ'מן, רועי יקיר

ארכימדס נוסדה על ידי שלוש דמויות מפתח בעולם העסקים: אייל לפידות, רועי יקיר וטלי ריצ'מן. כל אחד מהמייסדים מביא עימו ניסיון עשיר ופרספקטיבה ייחודית לחברה. אייל לפידות ידוע בחזון האסטרטגי שלו ובהנהגתו בתחום הפיננסים. רועי יקיר מציע מומחיות עמוקה בהשקעות ופיתוח נדל"ן. טלי ריצ'מן מביאה איתה אסטרטגיות פיננסיות חדשניות ורקע מוצק בניהול עסקים. יחד, הם ביססו את ארכימדס כחברה בעלת חזון פורץ דרך המעצבת מחדש את תחום מימון הנדל"ן בישראל.

אילו סוגי פתרונות מימון מציעה ארכימדס?

ארכימדס מספקת מגוון מקיף של פתרונות מימון המותאמים לצרכים המגוונים של פרויקטים לבנייה למגורים. אלו כוללים:

מימון חוב בכיר

ארכימדס מציעה מימון חוב בכיר, שהוא צורה מאובטחת של הלוואה המקנה עדיפות על פני חובות אחרים במקרה של חדלות פירעון. סוג זה של מימון חיוני לפרויקטים גדולים של בנייה, ומספק את ההון הדרוש להתחלה ולקיום פיתוח.

מימון מזנין

מימון מזנין הוא שירות מפתח נוסף שמציעה ארכימדס. הוא משלב בין מימון חוב למימון הון, ומעניק למלווה את הזכות להמיר את ההלוואה להון עצמי בחברה אם ההלוואה אינה משולמת בזמן. אפשרות זו מועילה במיוחד ליזמים המעוניינים לגשר על פערים במימון מבלי לדלל משמעותית את הבעלות.

שותפויות הון

ארכימדס עוסקת גם בשותפויות הון, בהן היא משקיעה ישירות בפרויקטים לצד יזמים. גישה זו לא רק מספקת הון אלא גם מיישרת קו בין האינטרסים של שני הצדדים להצלחת הפרויקט. שותפויות הון יכולות לעזור ליזמים לגשת לקרנות גדולות יותר ולחלוק את הסיכונים והתגמולים של תהליך הפיתוח.

פתרונות בהתאמה אישית

ארכימדס גאה להציע פתרונות מימון בהתאמה אישית, מתוך הכרה בכך שלכל פרויקט דרישות ייחודיות. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות כדי לעצב אסטרטגיות פיננסיות המתאימות ביותר לצרכים ולמטרות הספציפיות של כל פרויקט, תוך הבטחת תוצאות אופטימליות.

באמצעות אספקת אפשרויות מימון מגוונות וחדשניות אלה, ארכימדס תומכת בהצלחת פרויקטים לבנייה למגורים, מה שהופך אותה לשותפה אמינה עבור יזמים.

מדוע בוחרים יזמי הנדל"ן המובילים בישראל בארכימדס?

יזמי הנדל"ן המובילים בישראל בוחרים בארכימדס בזכות פתרונות המימון החדשניים והמותאמים אישית שהיא מציעה. החברה מציעה מימון חוב בכיר, מימון מזנין ושיתופי פעולה הוניים, אשר נותנים מענה למגוון צרכים פיננסיים בתחום הבנייה למגורים. מייסדי ארכימדס, אייל לפידות, רועי יקיר וטלי ריצ'מן, מביאים עימם ניסיון רב ותפיסה רעיונית חדשה לתעשייה. המוניטין שלהם והרקורד המוכח של החברה במתן פתרונות יצירתיים ויעילים, הקנו לה את אמונם של יזמים מובילים, הישג משמעותי ביותר כבר בשנת הפעילות הראשונה.

ארכימדס בולטת בשוק מימון הנדל"ן עם פתרונותיה החדשניים והאמון הרב לו היא זוכה מיזמים ישראלים מובילים. החברה, שהוקמה על ידי אייל לפידות, רועי יקיר וטלי ריצ'מן, מציעה מגוון אפשרויות מימון, מה שהופך אותה לשותפה אמינה במימון בנייה למגורים.

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר