fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			

רמ"י מקדמת שכונת ענק ופארק בהוד השרון

1,800 דירות סביב פארק חדש, תוכנית הענק הבאה של הוד השרון מגיעה לוועדה המחוזית התוכנית שמקדמת רמ"י מתפרשת על פני 260 דונם במרכז העיר ותכיל כ-12 אלף מ"ר למסחר ותעסוקה בעירוב שימושים, בבנייה של עד 26 קומות
שכונת הענק החדשה של הוד השרון עולה לדיון במחוזית

רמ"י מקדמת שכונת ענק ופארק. הוועדה המחוזית מרכז תדון מחר (ב') בתוכנית רשות מקרקעי ישראל להקמת מתחם מגורים הכולל עירוב שימושים סביב פארק עירוני שיוקם במרכז הוד השרון. התוכנית מקודמת ב"מתחם התפר" בהוד השרון, המחבר בין המושבים הוותיקים שיצרו את העיר. בסך הכל כוללת התוכנית 1,755 דירות וכ-12 אלף מ"ר למסחר ותעסוקה, מבנים ומוסדות ציבור.

התוכנית מתפרשת על 266 דונם, וגובלת בצפון ברחוב התלמיד, בדרום ברחוב אסף הרופא, ממזרח ברחובות עליית הנוער וההדרים, וממערב ברחוב בן גמלא למעט שכונת הפרסה. בתוכנית מוגדרת שדרה מצפון לדרום המהווה חלק מהפארק העירוני ומכילה את חורשת האקליפטוסים.

התכנית מחברת בין המושבים הוותיקים שיצרו את הוד השרון תוך שמירה על האיכות והאיזון בין האורבני לירוק. בתכנית מוגדרת שדרה מצפון לדרום מהווה חלק מהפארק העירוני ומכילה את חורשת האקליפטוסים.

השדרה המוצעת היא סטרוקטורה אורבנית המכילה על דפנותיה מבני מגורים, (1755 יח"ד בסה"כ), מוסדות עירוניים, מסחר ומשרדים בשימושים מעורבים ומלווה בארכדות ועצים.

השדרה היא הפרומנדה, טיילת, מקום לחגיגות, למשחקים, למפגש, מרחב "שוטטות" ופעילות אורבנית המאפשרת שילוב של הולכי רגל, אופניים ורכב.

פארק עירוני המשלב פעילות אינטנסיבית ואקסטנסיבית, מלווה את התכנית מצפון לדרום כחלק מהתפיסה התכנונית ואסטרטגית של הוד השרון. הפארק מהווה מרכיב חשוב בתכנון נושא הפנאי בעיר.

למסמכי התכנית המלאים

 

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר