fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
פינוי בינוי במתחם הכוזרי בהרצליה יוצא לדרך

פינוי בינוי במתחם הכוזרי בהרצליה יוצא לדרך

ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה מרחב הרצליה-כפר שמריהו החליטה על מתן תוקף לתכנית הפינוי-בינוי של חברת מצלאווי ואפריקה "פרויקט הכוזרי" במסגרת הפרוייקט יבנו 204 יחידות דיור חדשות, במקום 66 קיימות

חברת מצלאוי הודיעה בדיווח לרשות לניירות ערך כי ניתן תוקף לפרויקט פינוי-בינוי של מצלאוי ואפריקה התחדשות עירונית במתחם "הכוזרי" במזרח הרצליה . החברה ציינה כי "ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה מרחב הרצליה-כפר שמריהו החליטה על מתן תוקף לתכנית הפינוי-בינוי, פרויקט "הכוזרי", אשר הופקדה על ידי החברה בחודש פברואר 2021".

המדובר הוא בתוכנית שבמסגרתה ייבנו 204 יחידות דיור חדשות בשישה בניינים, במקום 66 יחידות דיור הקיימות כיום בשלושה בניינים,

התוכנית תוקם על שטח 7.9 דונם והיא גובלת מצפון ברחוב העצמאות, במזרח רחוב קהילת ציון, במערב ברחוב הכוזרי ובדרום ברחוב מזא"ה. במסגרתה תהיה תוספת שטחים לטובת שימושים ציבוריים ותוקם כיכר עירונית, חניון תת קרקעי ומרכז מסחר ובילוי שכונתי בפינת הרחובות הכוזרי-מזא"ה. עוד קובעת התוכנית כי 20% מהדירות החדשות שיתווספו יהיו קטנות וייבנו על שטח של 75 מ"ר.

התכנית משתרעת על שטח של כשמונה דונמים. היא מציעה 1,435 מ"ר עבור שטחי ציבור, לצד 19,625 מ"ר עבור מגורים. תוספת יחידות הדיור במתחם, על דירות הזכאים (דיירי המתחם כיום) היא 138 בסך הכול.

התוכנית אושרה להפקדה בתנאים באמצע ינואר 2020, וכאמור הופקדה בפברואר האחרון. החברה מעריכה כי מועד התחלת העבודות הוא מרץ 2022. בהתאם לכך, מועד סיום העבודות הוא, על פי ההערכה, מרץ 2025.

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר