fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			

מונציה לתל אביב

הסוד של מרצ'לו אינצ'ליני הוא הכישרון לחבר בקלות בין בעלי דירות ובתים, יזמים וקבלנים ללקוחות תושבי חוץ והקהל המקומי. מרצ'לו עלה לישראל בגיל חמש, הגאווה שלו זה לעזור ליהודים מחו"ל למצוא בארץ את בית החלומות, לטפח את האהבה לאומנות לבעלי חיים ולהיות אחד מיועצי הנדל"ן הבולטים בתוכניות טלוויזיה.

עם מאגר לקוחות בינלאומי של כמיליון וחצי מחפשי דיור בישראל, משרדים בתל אביב, הרצליה פיתוח, אירופה, ארה"ב,קנדה ודרום אפריקה וחיבור לכל הקהילות היהודיות הגדולות שם, מרצ'לו אינצ'ליני מחבר בקלות בין בעלי דירות ובתים יד 2, יזמים וקבלנים ללקוחות תושבי חוץ והקהל המקומי. כמי שעלה בעצמו ארצה בגיל חמש, הוא גאה לעזור ליהודים מחו"ל למצוא פה את בית חלומותיהם, ובין לבין מוצא זמן לשמש כיועץ לענייני נדל"ן בתוכניות טלוויזיה מובילות, לספק את אהבתו לאמנות ולתמוך בעמותת SOS לכלבים וחתולים עזובים.

רק מהתבוננות במשרד של חברת 'פרנצ'י נדל"ן' ברמת אביב אפשר להבין שלא מדובר במשרד תיווך רגיל. האוירה הבינלאומית של מקצוענות וטיפוח מורגשת בכל: החל מיצירות האמנות היפהפיות, דרך השירות האדיב וכלה בשיחה עם בעל המשרד יליד ונציה – מרצ'לו אינצ'ליני. הוא דובר רהוט של ארבע שפות, לבוש בקפידה וחולש על אופרציה של 6 משרדים ברחבי העולם המתחזקת בסיס נתונים דינמי של כמיליון וחצי קונים פוטנציאליים שרק מחכים לקנות דירה בארץ הקודש.

 "היום אנחנו חווים גידול אדיר בביקוש למגורים בישראל מצד יהודים תושבי חוץ", הוא אומר. "שתי הסיבות העיקריות הן היציאה המהירה יחסית של ישראל ממשבר הקורונה בעקבות ההתחסנות וגלי האנטישמיות בעולם. בכל אירופה יהודים מפחדים ללכת בערב לבד ומסתירים את הכיפה או מגן הדוד, והם רוצים לעזוב ולבוא לגור בישראל".

ל'פרנצ'י נדל"ן' יש משרדים בערים ברחבי העולם שבהן חיות קהילות יהודיות גדולות  – ניו יורק, פריז, לונדון, ורונה, בריסל, טורונטו ויוהנסבורג. וכשיהודי משם רוצה לקנות בית או דירה בישראל, 'פרנצ'י נדל"ן' היא הבחירה הטבעית והמוכרת ביותר. בנוסף לקשרים האישיים המרובים שיש לאינצ'ליני עם דמויות מפתח בקהילות המקומיות גם עובדי המשרדים שלו בחו"ל לוקחים חלק ומוטמעים היטב בחיי הקהילה.

מרצ'לו אינצ'ליני – חיבור בין משקיעים יהודיים מהעולם לנכסים בישראל

"גם במהלך הקורונה היה לנו קשר רציף וישיר עם הלקוחות בחו"ל, וכעת חזרתי לנסוע פעם בחודש לבקר את האנשים בקהילות שאיתם יש לי קשרים אישיים. עובדי המשרדים גם מחוברים לכל תתי הקהילות והאוכלוסיות השונות ואנחנו מציעים להם דירות ובתים בהתאמה מדויקת לצרכים שלהם, מראים להם הדמיות וסרטונים בתלת מימד והם מרגישים כאילו הם מטיילים מרחוק בתוך הנכס. בהמשך, הנציגים מגיעים איתם לישראל מראים להם את הנכסים שיש פה ועוזרים להם בתהליך ההגעה והרכישה: החל מארגון מקום האירוח וההסעות וכלה בחיבור עם אנשי המקצוע שעובדים איתי – יועץ משכנתאות, עורך דין, שמאי אדריכל ומעצב פנים וקבלן שיפוצים".

עיסקאות קצרות ופשוטות עם הלקוחות מחו"ל

עם כאלה קשרים וידע הרי שגם כיום, כששוק הנדל"ן בארץ גואה והביקושים המקומיים גבוהים, יש לאינצ'ליני יתרון אדיר על משרדי התיווך האחרים. יש לו מאגר ידע וביקושים שאין שני לו בארץ, ובזכותו נמכרות גם הדירות ה"בעייתיות" ביותר. הפרוייקטים שהוא מקבל נמכרים מהר, ודירות שבעליהן נתקעו איתן תקופות ארוכות מוצאות אצלו קונים מתאימים.  בנוסף, יש יתרונות לא מעטים לקונים מחו"ל על פני הקונים המקומיים. 

"תושבי חוץ שקונים היום דירות בישראל זה כדי לבוא לגור, לא כמו לפני 6-7 שנים שנוצרו דירות רפאים, וכשהם רוצים בית או דירה לגור בהם, הם ישלמו ואפילו יותר עבור נכס שעומד בציפיות שלהם גם אם הוא לא מושלם. העיסקאות איתם פשוטות וקצרות יותר, הם לא נתפשים על קטנות, יודעים מה הם רוצים, ויש להם כח קנייה גדול, עם קבוצות שמתארגנות בארץ המוצא ומחפשות פרויקטים לגור בהם יחד. כבר היו לי עסקאות של 15-20 דירות בבת אחת, לפעמים יותר ממה שהקבלן ביקש למכור". 

הביקושים מגוונים, גם מבחינת מחיר וגודל הנכס וגם מבחינת מיקום. כן, מסתבר שלא כל תושבי החוץ והעולים החדשים עשירים ולא כל הצרפתים רוצים לגור בנתניה. 

"אנחנו מוכרים נכסים בכל רמות המחירים, החל ממיליון שקלים ועד עשרות מיליוני שקלים. יש הרבה זוגות צעירים שעושים עלייה ולהם אין תקציבים כמו לעולים הבוגרים. בנוסף, יש דרישה למגורים במגוון ערים בארץ כגון: ירושלים, אשדוד, חדרה, חיפה, טבריה, אילת ואזור השרון שבהן אנו מציעים פרויקטים חדשים למכירה.  

חשיפה עולמית לנכסים

שמו של משרד 'פרנצ'י נדל"ן' הולך לפניו, וגם בתקופה הנוכחית שבה שוק הנדל"ן רותח, הוא עדיין מהווה מקום עלייה לרגל למוכרי נכסים יד 2, לקבלני ויזמים שרוצים למכור. 

"עם כל כך הרבה סניפים בעולם ועם כזה מאגר לקוחות, אין סיבה שלא אצליח למכור נכס. ברגע שקיבלתי נכס למכירה, הוא מופץ ומקבל חשיפה אדירה ארצית ועולמית". 

החברה הוקמה כעסק משפחתי בשנת 1964 על ידי אביו, פרנצ'סקו (פרנצ'י), שהחליט לעלות לישראל מאיטליה. מילדותו נמשך מרצ'לו לאומנות, פיסול, ציור וצביעה. באיטליה למד ועסק באומנות ה'סטוקו ונציאנו'. הידע העשיר שלו בעיצוב פנים מסייע רבות כיום גם ללקוחותיו וגם היותו קבלן רשום. 

"כשאני רואה דירה או בית למכירה אני מייעץ למוכרים מה לעשות כדי להעלות את הערך שלה במינימום עלות. לפעמים רק צביעה או סידור פנימי שונה לבית יכול להעלות את מחיר הדירה באופן משמעותי". 

חובב אומנות, נדל"ניסט וציוני

מרצ'לו מספר כי מעולם לא חשב על אפיק תעסוקתי אחר, ולכן הצטרף לעסק המשפחתי ברגע שהיה יכול – כבר בגיל 21. בתחילת הדרך היה פעיל בתחום של עיצוב קירות בסגנון איטלקי (בעסק משפחתי לאומנות) ובהמשך הרחיב את קשריו העולמיים ופעילותו הנדל"נית עד שהפך למוביל בתחומו.

"תמיד ידעתי שאעשה משהו שקשור לקירות", הוא מחייך. "כי אני אוהב אומנות, אוהב נדל"ן ואני גם ציוני. אני מרגיש שאני תורם למדינה בכך שאני עוזר במציאת דיור לתושבי החוץ. זה מרגש אותי מאוד כשאני יודע שעזרתי לעוד משפחה להשתקע פה".

בנוסף הוא עוסק גם בתרומה לקהילה, הן לילדים בבית החולים 'שניידר' והן באהבתו הנוספת. מרצ'לו משמש כנשיא עמותת הידידים של ארגון  SOS חיות והוא פעיל מאוד בארגון ערבי התרמה, מגדל בעצמו 7 כלבים שננטשו ותורם מכיסו בכל הזדמנות להצלת החברים הטובים ביותר של בני האדם. 

 

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר