fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
עיריית הרצליה לרמ"י- בלי תשתיות לא יהיו היתרי בניה בקריית השחקים

עיריית הרצליה לרמ"י- בלי תשתיות לא יהיו היתרי בניה בקריית השחקים

עיריית הרצליה בקריאה לרמ"י: אל תאפשרו את שיווק הקרקעות ב"קריית שחקים" – כל עוד אין תשתיות תחבורה ראויות. ראש עיריית הרצליה משה פדלון: "אנו לא נאפשר מתן היתרי בנייה באזור מגורים אליו לא ניתן להיכנס או לצאת.
עיריית הרצליה תובעת קריית השחקים
קיריית השחקים בהרצליה, בונים מגדלים באויר? (הדמיה: קרדיט: רשות מקרקעי ישראל/משה צור אדריכלים)
עיריית הרצליה יוצאת בקריאה לרשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לא לאפשר את שיווק הקרקעות של שכונת קריית שחקים (תוכנית תמ"ל 1082), כל עוד אין תשתיות תחבורה ראויות.
התוכנית כוללת, 1,650 דירות שייבנו ב-7 מגדלים בני 60-22 קומות, שטח התוכנית, שקודמה על ידי רשות מקרקעי ישראל, הוא 180 דונם והיא ממוקמת מצפון למחלף שבעת הכוכבים, בסמיכות לתחנת הרכבת של הרצליה. מתוך כלל יחידות הדיור המתוכננות, 330 יחידות דיור יוקצו עבור דירות קטנות, וכן נכללת אפשרות להקמת 500 יחידות דיור מיוחד. בנוסף, כוללת התוכנית 200 אלף מ"ר עבור שטחי תעסוקה ומסחר, 12 דונם עבור שטח ציבורי פתוח, 6 דונם עבור הקמת בתי ספר יסודיים לצורכי השכונה, ושטח של 6,600 מ"ר להקמת מעונות יום וגני ילדים. תוכנית קריית שחקים בהרצליה אושרה ע"י הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור (הותמ"ל)
במכתב ששלח ראש עיריית הרצליה משה פדלון לנירה שוורץ, מנהלת מרחב ת"א ברמ"י, נכתב כי "הבחירה האם לשווק את תוכנית קריית שחקים על בסיס אגרות והיטלים או על בסיס הוצאות פיתוח שייגבו ע"י רמ"י, נתונה לעירייה ולא לרמ"י. לא תיתכן בניית כ-1,650 יחידות דיור נוספות וכ-200 אלף מ"ר תעסוקה בתא שטח אחד מבלי שיובטח ביצוען של תשתיות תחבורה הולמות, הן בתחום התוכנית והן מחוצה לה".
משה פדלון
משה פדלון: "בלי תשתיות תחבורה לא ינתנו היתרי בניה"

פדלון ציין כי פיתוח התשתיות חייב לבוא לפני השיווק, ואמר: "העירייה מצרה על התנהלותכם הכוחנית שאינה יכולה להוות תחליף למענה לדרישות לגיטימיות של העירייה, התנהלות שתביא למשבר הבא לאחר 'משבר הדיור', הוא – 'משבר התשתיות'".
ההצהרה של פדלון מגיעה על רקע מו"מ מתמשך בין עיריית הרצליה לרמ"י. רק לפני כחודש נשלח מכתב אחר שכלל רשימת תנאים למימוש השיווק. בין היתר דובר על מימון פתרונות ניקוש והזרמת מי ביוב, הקמת מרכז תחבורה, הקמת בית ספר על-יסודי, מימון פתרונות תנועה ועוד.
*ראש עיריית הרצליה, משה פדלון*, אמר: "אנו לא נאפשר בנייה באזור מגורים אליו לא ניתן להיכנס או לצאת. אני לא מוכן לחזור על מקרה גליל-ים – שהראה לנו שרמ"י לא מכבדת הסכמים. עיריית הרצליה תומכת בקידום הבנייה, על פי הלמ"ס העיר מובילה עם מספר התחלות הבנייה בישראל – שיתפנו פעולה עם המדינה והתחלנו לבנות 1,850 יחידות דיור במסגרת מחיר למשתכן, ויש בנייה של עוד 2,000 יחידות דיור פרטי. אבל הפעם לא נוכל לאפשר התקדמות. ללא פיתרון אמיתי – אני צופה אסון תחבורתי וסביבתי בקריית שחקים, ברמה הלאומית."
אפסייד
עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר