fbpx
				
					<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 456021424 -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-456021424"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-456021424');
</script>
				
			
ראול סרוגו "הנדל"ן הביא השנה 60 מיליארד שקל לקופת המדינה, הכלכלה הישראלית נמצאת במקום שלה בזכות ענף הנדל"ן"

ראול סרוגו "הנדל"ן הביא השנה 60 מיליארד שקל לקופת המדינה, הכלכלה הישראלית נמצאת במקום שלה בזכות ענף הנדל"ן"

ארגון הקבלנים והבונים בשרון חגג 30 להקמתו, רוני בריק יו"ר הארגון " נמשיך להוביל את הענף על מנת שנוכל להמשיך לבנות את הארץ" ראול סרוגו נשיא התאחדות בוני הארץ " הענף שלנו הביא השנה 60 מילייארד שקל לקופת המדינה, הכלכלה הישראלית נמצאת במקום שלה בזכות ענף הנדל"ן"
רוני בריק יו"ר ארגון הקבלנים שרון שומרון

בנוכחות מאות חברי הארגון ואורחים חגג ארגון הקבלנים והבונים מחוז השרון והשומרון 30 שנים להקמתו. האירוע נערך במתחם הכנסים VALLEY באזור המסחר והתעשיה החדש של כפר סבא בנוכחות יו"ר הארגון רוני בריק נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ ראול סרוגו ראש עיריית כפר סבא רפי סער ראש עיריית רעננה חיים ברוידא

מאות האורחים התקבצו למפגש אחרי שנתיים מאתגרות בהן מצד אחד גרמה הקורונה למגבלות וריחוק ומצד שני הצמיחה של ענף הנדל"ן בשנתיים האחרונות וביקושים חסרי תקדים הביאו להיקפי עבודה יוצאי דופן ולאימוץ טכנולוגיות וגי מה שמהווה גורם מאתגר גם לקבלנים וגם לראשי הערים.

המפגש היה מפגש מחזור של ותיקי הענף, החיבוקים והטפיחות על השכם העידו על העוצמה של קבלני השרון שצמחו מחברות משפחתיות קטנות לחברות משמעותיות גם באיכות הבניה וגם בהיקפי הבניה.

מייסדי הארגון בינהם: אלי בן שם, אשר שוחט, שלמה חייט, יהושוע שפונדר, נכחו באירוע וסיפרו בסרט שהוכן על הקמת הארגון

חברות רבות יוצגו על ידי שניים ואפילו 3 דורות. קידר מבנים שהוקמה על ידי אברהם קידר ז"ל יוצגה על ידי בנו רוני קידר ונכדו טל קידר שמשמש כמנכ"ל החברה. קבוצת ברעוז שיוצגה על ידי ארי ברעוז בנו של יקי ברעוז ז"ל,  ינוב בניה שהוקמה על ידי ברוך לנצ'נר יוצגה על ידי בנו שגיא לנצ'נר מנכ"ל החברה, קבוצת זנזורי יוצגה על ידי רפי זנזורי מנכ"ל הקבוצה בנו של פרדי זנזורי ז"ל מייסד החברה. אלי עובדיה שי בנו ושותפו משה חסן מרעננה, אשר אלון הבעלים של א.ש.ל.י חברה לבניה שילדיו שותפים בניהול החברה ועוד רבים וטובים ממיסדי ענף הנדל"ן בשרון.

רוני בריק יו"ר ארגון הקבלנים בשרון ונשיא כבוד של "התאחדות בוני הארץ בירך את משתתפי האירוע "ארגון השרון הוא ארגון יחודי, מעבר להיותו ארגון מקצועי הוא ארגון שהוא גם בית, משפחה ומועדון חברתי ומקצועי של החברים בו אני גאה להשתייך ולהוביל את הארגון ולעמוד בראשו"

רוני בריק יו"ר ארגון הקבלנים ונשיא כבוד של התאחדות בוני הארץ

ראול סרוגו נשיא התאחדות בוני הארץ אמר בדבריו " במאמצים של הממשלה להוריד את מחירי הדיור היא פוגעת בקבלנים, עליית מחירים דרמטית לא טובה לקבלנים היא תפגע בנו בעתיד, הענף שלנו הביא השנה 60 מיליארד שקל לקופת המדינה, הכלכלה הישראלית נמצאת במקום שלה בזכות ענף הנדל"ן"

בדבריו הצהיר כי הוא מתכוון להתמודד לכהונה נוספת לנשיאות הארגון

ראול סרוגו נשיא התאחדות בוני הארץ

ראש עיריית כפר סבא רפי סער רפי סער: "עצם ההגעה לאירוע כזה מראה על השותפות של ראשי הערים עם הקבלנים המקומיים במטרה להתמודד עם אתגר הדיור, אחת הבעיות היא היצע הקרקעות והפתרון הוא קידום תכניות משמעותיות כמו פינוי בינוי ביוספטל, הבעיה היא התשתיות שבלעדיהן לא ניתן יהיה לקדם את הבניה. אני רואה בכם שותפים אמיתים כדי לקדם את העיר. חשוב להבין שהכל צריך להשתלב בתכנון העירוני
כל מה שתבנו יהיה לדורי דורות"

ראש עיריית כפר סבא רפי סער "הקבלנים הם שותפים לדרך של העיריות"

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא: "שמח שיש ממשלה שניתן לעבוד איתה לקידום הערים, רעננה מעודדת ביצוע התחדשות עירונית במתכונת הריסה בניה, רעננה נהנת מהגירה חיובית והמדיניות היא לעודד בניית דירות 3 חדרים אני מסתכל על כל התמונה ובעיקר על העתיד"

חיים ברוידא: "רעננה מעודדת התחדשות עירונית"

 

 

ארגון הקבלנים והבונים במחוז השרון והשומרון

ארגון השרון הוקם בשנות החמישים על ידי קומץ קבלנים שפעלו באותו באזור הרצליה ונרשמו כאגודה לעבודות הנדסה בנאיות .
עם השנים הופסקה פעילות האגודה וחבריה הותיקים הצטרפו בשנת 1989 לפעילות חדשה ורעננה עם קבלנים צעירים, שראו את אזור השרון כמקום הביקוש הגדול במדינה ובכך  לענות לצורכי הבניה באזור .
בשנת 1990 הוקם הארגון במתכונתו החדשה כארגון הקבלנים והבונים במחוז השרון והשומרון בראשותו של מר אילן אלטר ז"ל שנפטר בנסיבות טרגיות בשנת 1993.

את הארגון מנהל משנת 2005 עו"ד ויקטור כנפי  שמשמש כמנכ"ל הארגון, ונאווה כוך שמכהנת כעוזרת למנכ"ל משנת 1993

עוד כתבות
כתבות נוספות שהועלו ללוח נמצאות לפנייך
רוצים לפרסם?
צרו איתנו קשר
שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר

תפריט נגישות

דברו איתנו

משרד תיווך או קבלן צרו איתנו קשר לפרסום מיידי באתר

שם מלא
טלפון
אימייל
פרטי / קבלן / מתווך
סיבת יצירת קשר